vonkebab-livet

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Felicia VonKebab - 12 april 2013 23:55

~when life try to make you fall to the ground, show that the ground is made to stand on. when life try to kick you around, show everyone what ninja you are. when life try to to make you cry, cry a river whit the tears of the winner.... you are!~

 

Av Felicia VonKebab - 12 april 2013 23:03

som sagt så gillar jag att spela Xbox 360 men har bara två spel och lånar ett av min faster x'D orkar inte köpa nya ;)

 

 

 

Av Felicia VonKebab - 12 april 2013 22:52

duschaaaaaaaa :D

nejmen ska duscha nu och sen typ sitta vid datorn resten av natten x'D har värkligen inget vettigt att skriva x'D
 äh skriver en av mina dikter från facebook ;) <3

~when life try to make you fall to the ground, show that the ground is made to stand on. when life try to kick you around, show everyone what ninja you are. when life try to to make you cry, cry a river whit the tears of the winner.... you are!~

tagga duscha nu, ses!! ^^

''hey sexy på that bild! :) ''

 

ja det står IDA<3 på mina fingrar och EMELIE<3<3 på mina andra fingrar, ja! :)

Av Felicia VonKebab - 12 april 2013 22:41

Jag kommer ihåg första gången jag sov hos dig, eller jag kommer inte ihåg speciellt mycket men att vi skrattade typ halva natten och efter ett tag kom din mamma upp och frågade om någon grät för att det lät som det när jag skrattade. Jag kommer ihåg när vi var vid nya lekplatsen och jag frös så fick låna din jacka. bara så dog där. var ju redan kär i dig då. vi stog ock höll om varandra och wille stog bredvid som typ forever alone. Jag kommer ihåg när jag, du och wille var hemma hos dig och du och jag låg och höll om varandra i din säng innan vi var tillsammans. det var dagen innan. vi började skriva hjärtan på skype och bestämde att du skulle följa med mig till min sommarstuga i sommar. när dom i klassen fått veta att jag sovit hos dig började dom säga att vi var tsm och jag gillade ju dig men trodde inte att du gillade mig tillbaka. till slut blev vi tillsammans och jag kommer till och med ihåg vad jag skrev, ''jag förstår varför dom i klassen säger att vi är ihop x'D ♥ '' ''ja haha'' ''men varför är vi inte det då? '' ''vet inte ;) ♥ '' '' kan vi bli det? '' ''visst varför inte ;) ♥ '', efter det skrev du alltid ''gonatt älskling'' och jag dog varje gång! när vi berättade för alla i klassen var det att jag skrev på whiteboard tavlan ''jag älskar dig Sebbe L, jag erkänner //Felicia''. hannes reaktion är bara oförglömlig! kommer ihåg rickards reaktion också. första gången vi pussades i skolan så att nån såg skulle det tas kort och kommer ihåg hur vi utmanade therese och mattias! ''slår vad om att ni inte törs pussas!!'' ''neej vi e fegisar ;) men slår vad om att NI inte kan det x'D '' ''joo *puss* '' ''AAAAAAAWWWW VA GULLIGT SÅ STOLT BRORSAN ♥ ♥ AAAAAAWWWW GUUUUD JAG DÖÖÖR AAAAAAWWW GAAAH!! :) '' ''hahahaha''. när vi åt kebab på olandsbaren och du hade ätit upp typ två timmar före mig och vi köpte ben n jerry direkt efter och doooog! när vi lärde känna Ernst martIIn Per Persson haha kommer aldrig glömma han! när jag somna på soffan första gången och du bah ''felicia e du död eller? :O '' haha och sen blev det ju en vana att jag somna där. när jag somna på soffan och ramla ner men inte orkade ta mig upp igen (INTE lat x'D ♥ ) så jag sov på golvet. du bah ''vi ska gå upp och lägga oss nu'' hahahahha! när vi var på idrotten och tog den där awesome bilden på dig/mig pussas och emelie/bella kindpuss :D . när vi åt mackor på balkongen. när jag låg hela dagen på studsmattan och värkligen gjorde absolut inget! sen somna jag med Amelia. när vi var super mario nördar! haha kommer aldrig glömma!! när du alltid hade den där blåa kepsen på dig som jag fick ta av dig varje gång vi skulle pussas :* . när vi var hos wille och satt bredvid philippa i soffan och tog våran rekordpuss som var en minut!! haha alla bah ''euuw vad gör dom!!?? :O '' haha det var jättekul!! sen när philippa bah ''skulle du våga fråga sebbe om han skulle kunna hångla med dig??'' jaa det e klart :) '' ''gör det, han kommer nu'' okej, sebbe?'' ''aa'' ''skulle du låta mig hångla med dig? :S'' ''ja det e klart'' sen typ 20sek senare satt vi o hånglade x'D . när philippa tyckte det var SÅÅÅ ÄCKLIGT när vi pussades och vi gjorde det hela tiden när hon tittade för att retas. när vi ALLTID gick och höll om varandra i skolan och en dag när du börjat hänga med dom andra i skolan istället gick jag själv till matsalen :( . då mötte jag Håkan o han bah ''saknar inte du nån du brukar... sitta ihop med?? :O '' ''joo men han e med dom andra killarna i klassen :/ '' ''okej hehe ni går aldrig utan varann och nu bah kommer du själv måste man ju fråga ;) ''. när först emelie frågade om vi gjort slut för att det tydligen av nån snledning stog på facebook att jag var singel och sen natalie bah ''har ni gjort slut, man ser er aldrig prata längre eller något alls!? :O :( '' ''nej men han e med dom andra killarna i klassen...'' ''okej jaha vilken tur! ;) ''. nu har vi varit tillsammans i ett halvår. när man tänker efter så är det så mycket som hänt men ändå inte med tanke med hur långt ett halvår är. tänkte iaf bara säga att alla dom här minnena kommer alltid finnas kvar i min hjärna, mitt hjärta, min kropp, min själ, mig och i min värld vad som än händer! det kan komma hinder på vägen men våran kärlek vinner alla strider och tar sig över alla hinder för alltid! jag älskar dig oändligt älskling! ♥ kommer aldrig älskade dig mindre bara mera!! puss!! ♥ ♥ ♥

 

älskar dig till slutet och för evigt efter det <3

Av Felicia VonKebab - 12 april 2013 22:03

det jag gjorde var hämskt och jag ångrar mig, även om du förlåter mig så kommer aldrig jag förlåta mig själv... fyfan! <3 :*

 

<3 <3 älskar dig!

...

Av Felicia VonKebab - 12 april 2013 21:53

Det här kommer bara vara en helt vanlig blogg och jag kommer inte skriva speciellt mycket speciellt men det kommer komma upp dikter och låttexter emellanåt så håll koll ;) jag är 13 år och gillar att vara med mina vänner, vara med världens bästa pojkvän och spela Xbox 360 m.m

idag har jag inte gjort mycket alls utom detta:

1. försenad till skolan för jag gjorde chokladpudding (tjockis ^_^)

2. fort hem och hämta idrottskläder jag glömde!! :O

3. knas i skolan... :(

4. hem till mig med bästa baby :*

5. lämna baby bästa vännen hos henne sen hem igen <3

6. göra rent och så åt min kanin och duscha

där var typ allt jag gjort detaljerna får ni ta reda på själva x'D

 

Presentation


ÄLSKAR kebab :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards